Besteciler.org 2006-2016
Anasayfa arrow Ziyaretçi Defteri  
Pazartesi, 28 Eylül 2020
Anasayfa
AdanZye
Besteciler
Söz Yazarları
Amatör Söz Yazarları
Bestelenmiş Sözler
Video Paylaşım
Şairler & Şiirleri
Yılmaz Tatlıses
Erdal Erdoğan
Site İçi Arama
Super.Besteciler.org
Besteciler 2017
besteciler6

bestecilerlogo01.jpg

Ziyaretçi Defteri

Ziyaretçi Defterini imzala


Ramazan Çavdar    11 Nisan 2008 18:46 |
bende sinan beye katılıyorum hele hele ayın beste yarışmasında ki İSTEMEDİM VE OLMAZSA OLMASIN şiirin sahipleri bunlar şair değil olsa olsa neyse ağzımı bazmaya değmez ALLAH bildiği gibi sizi islah etsin

Sinan Gögercin    11 Nisan 2008 15:17 |
Arkadaşlar,
şiirleri seçilen arkadaşlar,
birbirlerine oy vermek için sözleşmiş ve birkaç adresle birden siteye üye olup kendine oy veren arkadaşlar,
şiirlerinizin gerçekten haftanın şiiri olmaya ve ayın bestesi seçilmeyi hakettiğine inanıyor musunuz?
inanıyorsanız ne mutlu size.
saygı duyarım...
zaten bu iş vicdan meselesi.
bu işi bu kadar pervasızca
normalmiş gibi yapan arkadaşlar kusura bakmasınlar şair filan olamazlar.
onların ismi başka birşey olmalı.
zaten şair olsalar şiirlerinin haketmediği yerde görmek için büyük çaba harcamazdılar.vs....
söylenecek o kadar çok şey var ki...
kolay gelsin.

Oktay ZERRİN    09 Nisan 2008 23:58 |
http://siir55.azbuz.com
:sigh beni bu yarışmadan çıkartın böyle yarışma olmaz

kenanagirman    07 Nisan 2008 21:54 |
http://www.25fm.blogcu.com
Selamun aleyküm değerli besteciler sitesi sakinleri Arkadaşlar bu siteye be daha bir hafta öncesinde üye oldum bende kendim ce şiir yazmaya çalisiyorum ama asla başkalarini kırıcı yönde eleştirmek istemem va eleştirmemde bu arada bir dost arkadaşa cevap yazmak sitiyorum canım kardeşim kim kimsenin hakkını yiyemez bunu unutma yese diyer dünya var ama sen ilede hile yapildi diyorsan onu zaten yöneticiler bakarak çözer.Bu arada yöneticilerede bir sorum var aydınlatırlarsa sevinirim haftanın şiiri yarışmasına katılan şiirler nasıl seçiliyor beni bu konuda aydınlatırsanız sevinirim.

yusuf    07 Nisan 2008 18:50 |
"Hoşcakal Gidiyorum" Şiiri Haftanın Şiiri seçilen Sabiha SERİN Hanımefendiyi kutluyor, başarılarının devamını diliyorum...


750

Webdesign by Webmedie.dk Webdesign by Webmedie.dk